شرح وظایف
مدیریت اموراداری
------------------
- نظارت بر اجرای دقیق آیین نامه ها و مقررات استخدامی ، قانون کار و تامین اجتماعی و نظایر آن
- نظارت بر اجرای مقررات مربوط به بیمه و بازنشستگی و خدمات درمانی کارکنان
- نظارت بر حفظ و نگهداری نامه ها ، اوراق اسناد و مدارک و پرونده ها مطابق مقررات و اصول بایگانی با اولویت مکانیزه کردن انها
- نظارت در تامین ارتباط اداری شهرداری با موسسات و اشخاص اعم از حقوقی و حقیقی از لحاظ مکاتبات و مراجعات حسب دستور مافوق
- برنامه ریزی و نظارت در زمینه طرحهای رفاهی برای کارکنان شهرداری
- برنامه ریزی و نظارت در زمینه طرحهای رفاهی بیمه و درمانی مانند کلنیکهای ویژه و ...
- نظارت در تامین احتیاجات شهرداری از لحاظ وسایل و لوازم اداری وبرآورد هزیتع با همکاری واحدها و در نظر گرفتن اعتبارات مصوب
- بررسی مکاتبات و مراقبت در حسن انجام اموراداری و برنامه ریزی و اجرای امور مربوط به دبیرخانه و مکاتبات و مراسلات
- نظارت بر امور ارزشیابی کارکنان و رسیدگی به شکایات و اعتراضات آن
- تهیه و تنظیم و نظارت بر طرحهای ارزشیابی سالیانه براساس دستورالعملها و آیین نامه ها
- انجام سایر وظایف محوله طبق دستور مافوق